joi, 3 ianuarie 2013

Sa facem cunostinta...

Ola,
Asa cum mi-am propus in noaptea dintre ani, 2013 vreau sa fie un an plin, nu ca 2012 nu ar fi fost, insa anul acesta vreau sa impartasesc cu voi toate ideile, gandurile, pasiunile mele. Am pus totul cap la cap si am creat acest blog...sper sa va placa.
Si-acum sa ma prezint...sunt Georgiana, dar toti prietenii imi spun Chitz, am 24 ani, si probabil ca si voi, imi impart timpul intre serviciu, casa, prieteni si mai nou acest blog.
Iata-ma si pe mine intr-un moment de relaxare...
Sper sa va placa prima mea postare, iar pana la urmatoarea va trimit o-mbratisare.
Pupici.

4 comentarii:

  1. Buna, sunt Adina, bine ai venit, astept cu nerabdare urmatoarele postari. pa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Incantata, sunt Roxana :P. Astept noile postari, pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari pentru noul inceput! Cu siguranta va fi un blog de succes.

    RăspundețiȘtergere
  4. frumos blog georgi! pupici

    RăspundețiȘtergere