joi, 10 ianuarie 2013

Achizitii noi- shopping on-line!

Buna fetelor,
Astazi va recomand https://www.miniprix.ro/. De ce? Pentru ca de ani buni imi tot fac comenzi on-line la ei si pentru ca de fiecare data au fost seriosi, nu mi-au incurcat comenzile si mi le-au livrat cat de repede s-a putut. Ce-mi mai place cel mai mult la ei este ca daca unul sau mai multe produse din comanda ta nu-ti plac, sau nu ti se potrivesc, le poti returna gratuit, ceea ce este suuupppperrr. 
M-am straduit sa fac cateva poze aseara, fotografiile nu sunt grozave, dar sa vedem ce a iesit.
1. Tricou cu paiete stralucitoare- a costat 34.3 lei. Este absolut superb si perfect pentru o seara cand vrei sa fi stralucitoare.




Spatele este gol, in forma de inima.



2. Fusta cu paiete aurii- a costat 29 lei. O voi purta seara, la ocazii speciale.



3. Pulover argintiu, larg- 27.3 lei, pe acesta l-am prins cu reducere 30%. 


4. Geanta cross-over Bershka maro- a costat 32 lei. 


Sunt foarte multumita de calitatea produselor achizitionate, modelele sunt deosebite, iar pretul ...este perfect.
Voi ce experiente ati avut cu shopping-ul online?
Va pupichitz!


4 comentarii:

  1. Tricoul este superb !! Am probat ceva asemanator in Anglia si era 20 de lire! Mini Prix chiar primeste un DA mare. Insa am observat ca anumiti comercianti profita de acest site. Saptamana trecuta eram pe la magazine, cand vad o rochie de pe Mini Prix, la pret de 150 de lei, pe site era 59 de lei ! Stiu sigur pentru ca si eu intru pe site si comand. Specific ca magazinul era unul da cartier. Ce parere ai?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt perfect de acord cu tine, mi s-a intamplat si mie sa-mi cumpar o bluza de pe miniprix, era de la bershka 30 lei si sa vad in magazinul bershka una aproape identica cu 89 lei. De cele mai multe ori prefer shoppingul on-line tocmai din aceasta cauza, pe net le poti gasi mult mai ieftin si la fel de frumoase si calitative. Te pup.

      Ștergere
  2. Ce sa mai super tricoul cred ca ar merge cu niste colanti si abia astept sa te vad cu el , iar geanta este una din multimea de genti pe care mi le doresc si eu.Eu sunt pro cumparaturi on-line supet preturi si calitate superioara (de cele mai multe ori ) sa nu mai spun ca pe miniprix poti gasi hainute de firma care nu au ajuns in magazinele de pe la noi puup si "succese" la cumparaturi.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am comandat de multe ori de pe miniprix, sunt foarte serioasi, uneori am fost foarte incantata de produse ( calitate buna ), uneori am fost nevoita sa returnez din cauza ca nu se potriveau marimile. In orice caz sunt foarte pro.
    PS. tricoul este absolut superbbb

    RăspundețiȘtergere