sâmbătă, 12 ianuarie 2013

Cum transformi un palton simplu intr-unul fashion!

Buna fetelor,
Bine ati revenit pe blogul meu, astazi sunt un soarece happy, happy, happy pentru ca sunt entuziasmata de ce urmeaza sa va prezint.
Pentru a-mi improspata garderoba de iarna am decis ca am nevoie de un palton. Am cautat prin toate magazinele din mall si pe toate site-urile de pe internet, vroiam un palton simplu insa care sa iasa in evidenta. Dupa lungi cautari, am decis sa-mi cumpar acest palton pentru ca mi-a placut foarte mult croiul (ma avantajeaza) si a costat doar 200 lei, l-am prins cu 30% reducere, ceea ce a fost si mai bine.

Pentru ca simteam ca parca-i lipseste ceva, am decis ca trebuie sa-mi pun amprenta personala pe acesta, stiti cum este vorba accea: "nu haina face pe om", insa parca il ajuta sa arate in exterior ce are in interior. 
Pentru un rezultat wow am avut nevoie de nasturi metalici, margelute metalice si lantisor.












Si acum produsul final- fata



- Spate




 - Lateral


PS: In realitate arata mult mai bine.
Cum vi se pare? Am reusit sa fac dintr-un produs simplu unul fashion?
Astept parerile si sugestiile voastre. 
Va pupichitz!



2 comentarii:

  1. Buna Chitz. Imi place paltonul, ideea e originala. Abia astept sa il vad si in realitate :). Te puppp

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos si interesant.Un palton frumos la un pret bun + accesorizat de chitz creativ = opera de arta.

    PS: Chitz incearca sa faci pozele la lumina naturala, cu siguranta vom vedea frumusetea hainutelor/accesoriilor mult mai clar, intr-o "lumina" mai buna.

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere