vineri, 11 ianuarie 2013

Recomandarea saptamanii- bijuterii deosebite!

Ola,
Bine v-am regasit, nu stiu de ce, astazi ma declar melancolica, poate vremea este de vina sau poate multitudinea de responsabilitati pe care le am la serviciu ma fac sa-mi doresc evadarea din cotidian. Si-acum ca sa revin cu picioarele pe pamant, asa cum mi-am propus si in prima mea postare, vreau sa impartasesc cu voi experientele mele de orice fel. O alta experienta placuta pe care am avut-o de-a lungul timpului in ceea ce priveste shopping-ul on-line a fost cu magazinul virtual http://arinna.ro/, persoanele din spatele magazinului au fost prompte si serioase. Comenzile mi s-au livrat la scurt timp dupa initializarea comenzii, de multe ori am primit si mici cadouri in colet. Lasand vorba, sa va arat de ce bijuterii dispun eu de pe acest site.
1. Cerceii


2. Cele 2 coliere preferate si un set de bratari turquoise


3.Coliere si lantisoare cu pandantive deosebite, foarte fashion


4. Bratari si inele


Ador toate aceste bijuterii. 
Voi ce site-uri cu bijuterii cunoasteti?
Va pupichitz!




2 comentarii:

  1. Sunt superbe bijuteriile, aştept cu nerăbdare noutăţi! Pup o fetiţă creativă!

    RăspundețiȘtergere